Volná pracovní místa

 

Administrativní podpora skladu 

Do našeho týmu hledáme kolegu nebo kolegyni, který se v práci nechce nudit, má rád rozmanitost a nemá problém se prohánět mezi kanceláří a skladem. 

Hlavním úkolem administrativní podpory je starat se o zboží ve skladu, aby včas a v pořádku dorazilo k zákazníkovi. Proto se budeš pohybovat na skladě, ale budeš mít také svoji kancelář.

 

Na pozici Administrativní podpory skladu budeš zajišťovat

 

práci u počítače - 60 % pracovní doby práci na skladu - 40 % pracovní doby
  • zpracování objednávek a vratek
  • řešení chybových objednávek a dotazů zákazníků včetně telefonické podpory
  • příprava podkladů pro účetnictví   
  • komunikace s dodavateli, párování dobropisů
  • správa slevových kupónů
  • spolupráce s IT a reklamačním oddělením
  • komunikace s vedením
  • další administrativní činnosti:
    • Data Retention
    • Vyjádření k technické infrastruktuře
  • expedice zásilek
  • příjem zboží na sklad
  • příjem vratek a reklamací
  • spolupráce při inventurách

 

 

 

 

Bude se ti u nás líbit když

  • ti práce na PC není cizí
  • ti nevadí běhat po skladu a pátrat po zboží
  • máš spolehlivost, samostatnost, pečlivost a odpovědnost v krvi

 

Za všechnu tu „těžkou dřinu“, která tě u nás čeká, dostaneš

  • příjemný tým kolegů, kteří rádi své znalosti sdílí s ostatními
  • možnost osobního růstu, školení a dalšího vzdělávání
  • zvýhodněné nákupy na našem eshopu a řadu dalších benefitů
  • odpovídající platové ohodnocení

 

Pošli nám svůj životopis emailem na: info@comtex.cz a  my se ti brzy ozveme.

Těšíme se na setkání. 

 


 

Průběh výběrového řízení

  1. Našli jste svoji vysněnou práci? Pošlete nám životopis.
  2. Nejpozději do 5 pracovních dnů se s Vámi spojíme telefonicky nebo emailem.
  3. V prvním kole absolvujete vstupní test a krátký ústní pohovor.
  4. Dostanete zadání projektového úkolu, který budete vypracovávat doma.
  5. Druhé kolo je s budoucím nadřízeným a kolegou.
  6. Obdržíte pracovní nabídku.